Ο Βαγγέλης Μαρινάκης έχει αποδείξει πολλές φορές κατά το παρελθόν πως στέκεται δίπλα στην ομάδα, όπου κι αν βρίσκεται, σε όποιος γήπεδο κι αν αγωνίζεται.
Αυτό φάνηκε καις την αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ στην Τούμπα, όπου ταξίδεψε μαζί με την αποστολή, θέλοντας να διασφαλίσει πως δεν θα συμβεί το παραμικρό παρατράγουδο, όπως την περσινή χρονιά.
Πλέον, σε 10 μέρες έρχεται το μεγάλο ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό στη Λεωφόρο και ο πρόεδρος του Ολυμπιακού σκέφτεται σοβαρά να δώσει και εκεί το «παρών».
Εξάλλου πρόκειται για ένα παιχνίδι με υψηλή επικινδυνότητα λόγω πιθανών επεισοδίων και ο Βαγγέλης Μαρινάκης δεν θέλει να αφήσει απροστάτευτη την ομάδα.
Μάλιστα, αναμένεται να υπάρξει και σχετικό σχέδιο από την Αστυνομία, κατά τη διάρκεια της συζ
redder.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...