Μία ληστεία συνέβη χθες τα ξημερώματα, σε τοπικό φούρνο επί της οδού Καλυβίων στο Αγρίνιο.

Το συμβάν έλαβε χώρα τα ξημερώματα της Κυριακής(8/2), όταν άγνωστοι δράστες έσπασαν την εξωτερική τζαμαρία και εισέβαλαν στον φούρνο, όπου κατάφεραν να κλέψουν ολόκληρη την ταμειακή μηχανή, η οποία περιείχε το ποσό των 400 ευρώ. Τα χρήματα αυτά, τα είχε αφήσει εκεί η υπάλληλος για να τα βρει το αφεντικό της εντός της ημέρας, κάτι που τελικά δεν έγινε αφού τους πρόλαβαν οι κλέφτες.

Τον ιδιοκτήτη ενημέρωσαν οι γείτονες, οι οποίοι είδαν την σπασμένη τζαμαρία του καταστήματος και στο σημείο έσπευσε η αστυνομία. Ελήφθησαν τα απαραίτητα στοιχεία και η αστυνομία ενεργεί προς ανεύρεση των δραστών, κάτι που είναι θέμα χρόνου να γίνει καθώς οι τελευταίοι καταγράφησαν από την εσωτερική κάμερα του καταστήματος. Πλέον, ελλείψει ταμειακής μηχανής, η υπάλληλος είναι αναγκασμένη να κόβει αποδείξεις στο χέρι,φυλάσσοντας παράλληλα τα έσοδα σε ένα μικρό κουτί.
http://agrinioreport.com/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook