Αγρίνιο:Ληστεία σε φούρνο στην Καλυβίων « aitoloakarnanianet

Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Αγρίνιο:Ληστεία σε φούρνο στην Καλυβίων

Μία ληστεία συνέβη χθες τα ξημερώματα, σε τοπικό φούρνο επί της οδού Καλυβίων στο Αγρίνιο.
10965348_1058789327481019_988067804_nΤο συμβάν έλαβε χώρα τα ξημερώματα της Κυριακής(8/2), όταν άγνωστοι δράστες έσπασαν την εξωτερική τζαμαρία και εισέβαλαν στον φούρνο, όπου κατάφεραν να κλέψουν ολόκληρη την ταμειακή μηχανή, η οποία περιείχε το ποσό των 400 ευρώ. Τα χρήματα αυτά, τα είχε αφήσει εκεί η υπάλληλος για να τα βρει το αφεντικό της εντός της ημέρας, κάτι που τελικά δεν έγινε αφού τους πρόλαβαν οι κλέφτες.
10841298_1058787720814513_1151823931_nΤον ιδιοκτήτη ενημέρωσαν οι γείτονες, οι οποίοι είδαν την σπασμένη τζαμαρία του καταστήματος και στο σημείο έσπευσε η αστυνομία. Ελήφθησαν τα απαραίτητα στοιχεία και η αστυνομία ενεργεί προς ανεύρεση των δραστών, κάτι που είναι θέμα χρόνου να γίνει καθώς οι τελευταίοι καταγράφησαν από την εσωτερική κάμερα του καταστήματος. Πλέον, ελλείψει ταμειακής μηχανής, η υπάλληλος είναι αναγκασμένη να κόβει αποδείξεις στο χέρι,φυλάσσοντας παράλληλα τα έσοδα σε ένα μικρό κουτί.
10965650_1058787097481242_215484707_n
10966817_1058786720814613_1545417438_n
10965635_1058787447481207_992271235_n

http://agrinioreport.com/
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook