Δεν χάνει το πάθος του για αθλητικό «παρασκήνιο» ο δήμαρχος Βόλου Αχιλλέας Μπέος με αφορμή και τις αποφάσεις της Κυβέρνησης (με την οποία έχει πει ότι αισθάνεται αξιοπρεπής) για αναστολή του πρωταθλήματος. Πρόλαβε και έστειλε επιστολή στον Εισαγγελέα, ζητώντας να διερευνηθούν τα επεισόδια που έγιναν στο θεσσαλικό ντέρμπι ανάμεσα στη Λάρισα και τον Ολυμπιακό Βόλου λέγοντας μάλιστα πως «τα επεισόδια αυτά ξεπερνούνε τα όρια των αθλητικών παραβάσεων, καθώς έλαβαν χώρα σωρεία ποινικών αδικημάτων εις βάρος δημοτών της πόλης!». Άμεση ήταν η απάντηση της διοίκησης της ΠΑΕ ΑΕΛ, η οποία χαρακτηρίζει τον Δήμαρχο Βόλου συκοφάντη, αρνούμενη τις κατηγορίες.
Υ.Γ. Υπενθυμίζεται ότι εκτός όλων των άλλων ο Α. Μπέος το 2011 συνελλήφθη με την κατηγορία της σύστασης εγκληματικής οργάνωσης που έστηνε αγώνες, κατηγορία για την οποία προφυλακίστηκε στις φυλακές Ναυπλίου.
athensmagazine
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...