Τι είπε πάλι! Το σαρδάμ της Μενεγάκη που έκανε του πάντες να κλάψουν από τα γέλια... « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Τι είπε πάλι! Το σαρδάμ της Μενεγάκη που έκανε του πάντες να κλάψουν από τα γέλια...

Κατηγορία LIFESTYLE στις   9:30 π.μ.  |  Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015




Στο πάνθεον με τα...
σαρδάμ θα μπει το σημερινό της Ελένης Μενεγάκη, που αποφάσισε να δώσει τα δώρα της εκπομπής της σε περιοχές της Πελοποννήσου.

«Θα βγάλω γραμμές από νομό Ηλείας, νομό Κορινθίας, νομό Αχανίας», είπε η παρουσιάστρια!


Πάντως, αν μένεις στην Αχανία,  επικοινώνησε μαζί μας γιατί ψάχνουμε την περιοχή σου στον χάρτη και δεν την βρίσκουμε!
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...