«Μαύρη» μέρα για το ελληνικό μπάσκετ. Ένας 17χρονος έφυγε από τη ζωή κατά τη... διάρκεια του αγώνα της ΟΚ Ελευσίνας με τον Πήγασο Κορυδαλλού στο γήπεδο «Ανδρέας Δασκαλάκης» της Ελευσίνας.
Σύμφωνα με το superbasket.gr, ο 17χρονος έχασε τις αισθήσεις του και του γύρισε η γλώσσα ενώ ο αγώνας βρισκόταν σε εξέλιξη. Αμέσως μεταφέρθηκε στο Θριάσιο δυστυχώς όμως οι γιατροί δεν κατάφεραν να τον κρατήσουν ζωντανό.
tromaktiko
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...