Ο Παπαδάκης έδωσε χαρτί υγείας στον Άδωνι στον αέρα της εκπομπής! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Ο Παπαδάκης έδωσε χαρτί υγείας στον Άδωνι στον αέρα της εκπομπής!

Κατηγορία Media στις   11:20 π.μ.  |  Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Ο Παπαδάκης έδωσε χαρτί υγείας στον Άδωνι στον αέρα της εκπομπής!

Μοναδικό τηλεοπτικό στιγμιότυπο!

Ένα ...ιδιαίτερο δώρο φύλαξε ο Γιώργος Παπαδάκης για τον Άδωνι Γεωργιάδη στη σημερινή εκπομπή.
 Λίγο πριν περάσει σε διαφημίσεις, ο δημοσιογράφος σηκώθηκε από τη θέση του, κρατώντας ένα ρολό χαρτί υγείας, πλησίασε τον βουλευτή και είπε: «Πριν τη διακοπή θέλω να πω ότι χαίρομαι που δεν έχει φύγει από τη χώρα ο Άδωνις Γεωργιάδης. Όπως επίσης, επειδή έχεις χιούμορ, αχρείαστο να 'ναι...».

Ο Άδωνις Γεωργιάδης γέλασε, το πήρε και είπε: «Το κρατάω εγώ καλού κακού»...

zappit.gr/
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...