Τελειώνει ο εφιάλτης του Αιτωλικού με το νερό « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Τελειώνει ο εφιάλτης του Αιτωλικού με το νερό

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   9:00 π.μ.  |  Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Τελειώνει ο εφιάλτης του Αιτωλικού με το νερό

Δείγματα νερού από το Αιτωλικό θα ληφθούν τις αμέσως επόμενες ημέρες, προκειμένου να διαπιστωθεί, αν τελικά λύθηκε το πρόβλημα ύδρευσης, με το νέο έργο που πραγματοποίησε η ΔΕΥΑΜ.

Όπως είναι γνωστό η νέα δημοτική αρχή έθεσε σε προτεραιότητα το θέμα της αποκατάστασης της ποιότητας του πόσιμου νερού και προσπάθησε να βρει τρόπο ώστε το Αιτωλικό να ξαναπιεί καθαρό νερό, μετά από πολλά χρόνια. Αυτό που θεωρήθηκε σκόπιμο ήταν η μεταφορά του νερού από τις γεωτρήσεις και τις πηγές στη δεξαμενή του Κεφαλόβρυσου, όπου θα χλωριώνεται επαρκώς και μετά θα διοχετεύεται στο δίκτυο ύδρευσης. Παλαιότερα το νερό χλωριωνόταν σε κίνηση μέσα στον αγωγό, πράγμα που δεν ήταν σωστό. Ο δήμαρχος Ν. Καραπάνος είναι αισιόδοξος ότι τα αποτελέσματα των δειγμάτων θα είναι θετικά και ότι το νερό θα είναι κατάλληλο προς πόση.

Έτσι λοιπόν αναμένονται με αγωνία οι αναλύσεις για να τελειώσει ο εφιάλτης για το Αιτωλικό. Αν τυχόν όμως δεν επιτευχθεί ο στόχος τότε ο δήμαρχος, όπως δηλώνει ο ίδιος, θα απαιτήσει από το υπουργείο Εσωτερικών την εφαρμογή κοινωνικού τιμολογίου για όλους τους κατοίκους του Αιτωλικού.

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixminews
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...