Μετέφεραν ηρωίνη με λεωφορεία του ΚΤΕΛ « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Μετέφεραν ηρωίνη με λεωφορεία του ΚΤΕΛ

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   2:30 π.μ.  |  Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Μετέφεραν ηρωίνη στα Ιωάννινα με λεωφορεία του ΚΤΕΛ

Στην κατοχή του 37χρονου Ιρακινού οι αστυνομικοί βρήκαν ηρωίνη σε μορφή «βράχου» βάρους 40,8 γραμμαρίων

Της… μόδας έχει γίνει η μεταφορά «σκληρών» ναρκωτικών με υπεραστικά λεωφορεία από την Αθήνα προς την πόλη των Ιωαννίνων από επιτήδειους που προσπαθούν να περάσουν απαρατήρητοι ανάμεσα στους δεκάδες επιβάτες. Όμως, η Δίωξη Ναρκωτικών ανακάλυψε το κόλπο και τους έβαλε «φρένο» σε δυο διαφορετικές περιπτώσεις.



Οι αστυνομικοί έστησαν μπλόκο στον Σταθμό Υπεραστικών Λεωφορείων του ΚΤΕΛ της πόλης και υπέβαλαν σε έλεγχο έναν 37χρονο Ιρακινό, μόλις αποβιβάστηκε από το λεωφορείο της γραμμής Αθήνα– Ιωάννινα. Στην κατοχή του βρήκαν ηρωίνη σε μορφή «βράχου» βάρους 40,8 γραμμαρίων και τον συνέλαβαν, ενώ σε έρευνα που ακολούθησε στο σπίτι του στα Ιωάννινα κατασχέθηκαν συσκευασίες με ακατέργαστη κάνναβη βάρους 3,9 γραμμαρίων και συνελήφθη ένας 49χρονος Έλληνας συνεργός του.

Λίγο αργότερα, οι αστυνομικοί έκαναν έλεγχο σε έναν 34χρονο Έλληνα που είχε μόλις αποβιβαστεί από άλλο λεωφορείο στο σταθμό του ΚΤΕΛ στα Ιωάννινα και βρήκαν στην κατοχή του μία συσκευασία με ηρωίνη, βάρους 36,3 γραμμαρίων. Οι συλληφθέντες και από τις δυο περιπτώσεις οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Ιωαννίνων που τους άσκησε δίωξη κακουργηματικού χαρακτήρα για διακίνηση και κατοχή ναρκωτικών.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...