Ξαναχτύπησε ο ληστής με το μαχαίρι – Αυτή τη φορά σε καφενείο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Ξαναχτύπησε ο ληστής με το μαχαίρι – Αυτή τη φορά σε καφενείο

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   6:50 π.μ.  |  Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Αχαΐα: Ξαναχτύπησε ο ληστής με το μαχαίρι – Αυτή τη φορά σε καφενείο της Δαφνούλας Καλαβρύτων Τον αναζητά η Αστυνομία



Σε διάστημα λίγων ημερών ο καταζητούμενος ληστής με το μαχαίρι ξαναχτύπησε. Το απόγευμα του Σαββάτου εισέβαλε σε καφενείο στη Δαφνούλα Καλαβρύτων φορώντας κουκούλα και υπό την απειλή μαχαιριού πήρε 600 ευρώ.

Η Αστυνομία έχει εξαπολύσει ανθρωποκυνηγητό για τη σύλληψή του.

Μπλόκα έχουν στηθεί σε πολλά σημεία της ευρύτερης περιοχής, καθώς και στην Πατρών Πύργου, μεταξύ των οποίων και στον κόμβο της Κάτω Αχαΐας.

thebest.gr


Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...