Δέν εχουν τέλος τά προβλήματα από τήν κακοκαιρία στήν Ορεινή Ναυπακτία.Μεγάλη κατάπτωση στό δρόμο μετά την διασταύρωση από τήν Ελευθεριανη για Πόδο. Ο δρομος ανοιξε προσωρινά αλλά νέα κατάπτωση κάνει δύσκολη εως αδύνατη την διάβαση τών οχημάτων γιά οσους τό επιχείρησαν οπως μας ενημερωσαν σχετικά.
e-nafpaktia.gr
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...