Παραλίγο να πάθει εγκεφαλικό Αγρινιώτης επιχειρηματίας όταν του έστειλε η εφορία ειδοποίηση οτί χρωστάει συνολικά 25.000 ευρώ. Σύμφωνα με όσα κατήγγειλε στο aitoloakarnanianet η εφορία του έστειλε δύο ειδοποιήσεις με 12.500 ευρώ οφειλές η μία συνολικά 25.000 ευρώ. Όταν τις είδε παραλίγο να τον πίασει εγκεφαλικό διότι τα ποσό ήταν υπερβολικό και ήξερε ότι δεν χρωστούσε αυτό το πόσο στην εφορία αλλά ένα πολύ μικρό Πόσο. Όταν πήγε στην εφορία του Αγρινίου προκειμένου να δεί από τι είναι αύτες οι οφειλές τότε υπάλληλος της εφορίας του είπε ότι το σύστημα του βγάζει ότι η οφειλή του έιναι μόνο 1.400 ευρώ και όχι 25.000 .Τότε ο υπάλληλος σύμφωνα με το καταγγέλων πήρε το ένα χαρτί και το έσκισε και του είπε ότι έγινε λάθος. Τελικά ο επιχειρηματίες χρωστάει μόνο 1.400 ευρώ και όχι 25.000 και ευτυχώς δεν έπαθε τίποτα και είναι καλά στην υγεία του .
Υ.Γ. Θα πρέπει να βρεθεί ό υπάλληλος που έκανε αυτό το λάθος και να τιμωρηθεί γιατί αυτό το λάθος θα μπορούσε να είχε κοστίσει την ζωή του επιχειρηματία διότι είχε τρείς μέρες να συνέλθει και παραλίγο να πάθει εγκεφαλικό ..Εκμέρους μας ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!