Νικοπολίδης για τις "μπηχτές" Σαριέγκι: “Κερδίζαμε γιατί ήμασταν καλύτεροι" « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Νικοπολίδης για τις "μπηχτές" Σαριέγκι: “Κερδίζαμε γιατί ήμασταν καλύτεροι"

Νικοπολίδης για τις `μπηχτές` Σαριέγκι: “Κερδίζαμε γιατί ήμασταν καλύτεροι`

Ο Γιοσού Σαριέγκι δήλωσε πως ο Ολυμπιακός ευνοείται στα ντέρμπι με τον Παναθηναϊκό, με τον Αντώνη Νικοπολίδη να του απαντά μέσω της σελίδας που διατηρεί στο Twitter.

Ο πρώην αμυντικός του Παναθηναϊκού παραχώρησε συνέντευξη σε ελληνική ιστοσελίδα, στην οποία μεταξύ άλλων είπε ότι οι “ερυθρόλευκοι” τυγχάνουν εύνοιας στα μεγάλα παιχνίδια του ελληνικού πρωταθλήματος.

Έτσι, στον λογαριασμό που διατηρεί στο Twitter, ο Αντώνης Νικοπολίδης, έγραψε: «Προς Σαριέγκι, κερδίζαμε γιατί απλώς ήμασταν καλύτερη ομάδα, όλα τα άλλα είναι δικαιολογίες».





loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook