Χωρίς αξονικό τομογράφο το Γενικό Κρατικό Νίκαιας « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Χωρίς αξονικό τομογράφο το Γενικό Κρατικό Νίκαιας

Χωρίς αξονικό τομογράφο το Γενικό Κρατικό Νίκαιας


Για τρίτη συνεχόμενη εφημερία παραμένει χωρίς αξονικό τομογράφο το Γενικό Κρατικό Νίκαιας. Σύμφωνα με πληροφορίες του enikos.gr ο τομογράφος έχει παρουσιάσει βλάβη για αρκετές ημέρες και οι ασθενείς που χρειάζεται να υποβληθούν σε αξονική διακομίζονται με ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ σε αλλά νοσοκομεία.

Συγκεκριμένα μεταφέρονται στα νοσοκομεία «Αλεξάνδρα», «Ελπίς», «Λαϊκό» και στο «ΚΑΤ». Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να επιβαρύνεται ακόμη περισσότερο το έργο των διασωστών του ΕΚΑΒ που ταυτόχρονα πρέπει να επεμβαίνουν και στα έκτακτα περιστατικά.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook