Στο Αγγελόκαστρο έθαψαν νεκρό έξω από το νεκροταφείο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Στο Αγγελόκαστρο έθαψαν νεκρό έξω από το νεκροταφείο

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   12:42 μ.μ.  |  Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015


  Με αφορμή το πρωτοφανές συμβάν να ταφεί νεκρός έξω από το νεκροταφείο του Αγγελοκάστρου το agriniotimes.gr ζήτησε την άποψη του αρμόδιου Αντιδημάρχου κ.Ευθημίου Γρίβα. Διαβάστε τι απάντησε:

«Από την ημέρα ανάληψης των καθηκόντων μου ενημερώθηκα για το πρόβλημα που υπήρχε στο νεκροταφείο Αγγελοκάστρου όπως και για τα προβλήματα που υπάρχουν σε άλλα κοιμητήρια, όπως του Αγρινίου τα οποία τα έχουμε καταγράψει και θα παρέμβουμε να τα επιλύσουμε.
Όλα αυτά τα προβλήματα δεν προέκυψαν εν μία νυκτί!
      Το βασικό γνώρισμα αυτών των προβλημάτων είναι,πως είναι χρόνια και κανείς δεν τα ανέδειξε να ευαισθητοποιηθούν οι αρμόδιοι να τα επιλύσουν και τα αναδεικνύουν, λυπάμαι που θα το πω 4 χρόνια μετά. Αυτό δε σημαίνει πως αν μου αναλογούν, δε θα αναλάβω τις ευθύνες μου.
       Θέλω όμως να επανέλθω και να σας επισημάνω πως το πρόβλημα το είχα καταγράψει και είχα σχεδιάσει, με βάση και τα πενιχρά οικονομικά του δήμου μας να το επιλύσω προ 30ημέρου.
     Δυστυχώς όμως τα πλημμυρικά φαινόμενα των τελευταίων ημερών άλλαξαν το σχεδιασμό μου. Τα μηχανήματα του δήμου προσέτρεξαν να αποκαταστήσουν τα κατολισθητικά προβλήματα που παρουσιάστηκαν και έτσι μετατέθηκε η διαμόρφωση της επέκτασης του κοιμητηρίου . Πράγμα που σημαίνει πως δεν μπορέσαμε να κάνουμε ούτε την περίφραξη του χώρου, αφού κρίθηκε απαραίτητη πριν πως έπρεπε να γίνει η διαμόρφωση.
     Η νέα δημοτική αρχή και εγώ προσωπικά έχουμε δείξει τα πρώτα δείγματα δουλειάς και έργου. Δεν αδιαφορούμε αλλά αντιθέτως εργαζόμαστε και καταβάλλουμε υπεράνθρωπες προσπάθειες να επιλύσουμε  όχι μόνο τα ζητήματα που ανακύπτουν αλλά τα συσσωρευμένα προβλήματα της πολυετούς αδιαφορίας και για αυτά δεν νομίζω πως πρέπει να απολογηθούμε εμείς».

http://agriniotimes.gr/
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...