Διαβάστε τι είπε ο Γιάννης Βαρουφάκης στην συνέντευξη Τύπου που... έδωσε μετά την αποτυχία του σημερινού Eurogroup:
"Με χαρά αναφέρω ότι οι διαπραγματεύσεις έγιναν σε ένα πνεύμα συναδελφικότητας.
Δεν έχω αμφιβολία ότι οι διαπραγματεύσεις θα συνεχιστούν ότι ότι θα υπάρξει συμφωνία που θα είναι θεραπευτική για την Ελλάδα και καλή για την Ευρωζώνη.
Η Ελλάδα πρέπει να αντιμετωπίσει την ανθρωπιστική κρίση και πρέπει να έχει επενδύσεις που θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη.
Δεν πιστεύουμε ότι αυτό το πρόγραμμα μπορεί να ολοκληρωθεί με επιτυχία, γιατί αυτό το πρόγραμμα δεν είναι μέρος της λύσης αλλά μέρος του προβλήματος. Γι’ αυτό το απορρίψαμε την περασμένη εβδομάδα.
Ήμασταν έτοιμοι να μην αναλάβουμε καμία δράση που θα αποτελούσε απειλή εκτροχιασμού του τρέχοντος προγράμματος. Ο μόνος όρος που θέταμε είναι να μην ζητηθούμε να λάβουμε μέτρα που είναι υπέρ της ύφεσης και δεν αντιμετωπίζουν την ανθρωπιστική κρίση.
Η συμφωνία Τσίπρα-Ντάισελμπλουμ ήταν πραγματική διέξοδος.
κ. Μοσκοβισί μας παρουσίασε πριν από το Eurogroup ένα κείμενο, το οποίο ήμουν έτοιμος να υπογράψω. Το κείμενο αυτό απεσύρθη λίγα λεπτά πριν από την έναρξη του Eurogroup από τον κ. Ντέισελμπλουμ.
Θέλαμε πάρα πολύ να καταλήξουμε, όμως η νεφελώδης έννοια της «κάποιας ευελιξίας» δεν μας το επιτρέπει
Είμαστε έτοιμοι να κάνουμε ό,τι χρειαστεί για μια έντιμη συμφωνία τις επόμενες μέρες - Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να εργαστεί προς αδιέξοδο, μη επωφελές για το σύνολο των Ευρωπαίων.
Δεν μπλοφάρουμε, δεν έχουμε Plan B."
tromaktiko
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!