Ναυτική νάρκη βρέθηκε στο λιμάνι της Πάτρας « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Ναυτική νάρκη βρέθηκε στο λιμάνι της Πάτρας

στις   9:00 π.μ.  |  Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015



Μία ναυτική νάρκη σε προχωρημένη διάβρωση, εντοπίστηκε στο βόρειο λιμάνι της Πάτρας... Σύμφωνα με το λιμενικό, η ναυτική νάρκη έχει βάρος 400 κιλών και φυλάσσεται από άνδρες του κλιμακίου ειδικών αποστολών του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πάτρας, μέχρι να την παραλάβουν ειδικοί πυροτεχνουργοί.

Σύμφωνα με πληροφορίες, δεν αποκλείεται η νάρκη να είχε ποντιστεί στο λιμάνι κατά την διάρκεια του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου.

tromaktiko
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...