Παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες, οι οποίες τις πρώτες πρωινές ώρες ήταν πιο έντονες, κόσμος συγκεντρώθηκε έξω από το γήπεδο του Παναιτωλικού.
Καθαρά Δευτέρα σήμερα και ξεκινά επίσημα η Σαρακοστή. Ο Δήμος Αγρινίου διοργάνωσε εκδηλώσεις σε Αγρίνιο αλλά και σε αρκετά Δημοτικά Διαμερίσματα ανά τον νομό. Στην γιορτινή εκδήλωση που στήθηκε έξω από το γήπεδο του Παναιτωλικού, βρίσκονταν και η Αντιδήμαρχος Αγρινίου κ. Μαρία Παπαγεωργίου η οποία δήλωσε στο agrinioreport.com:
agrinioreport.com
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...