Τα κούλουμα στο Αγρίνιο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

Τα κούλουμα στο Αγρίνιο

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   1:31 μ.μ.  |  Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

11012332_10153052027015985_1762740473_n
Παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες,  οι οποίες τις πρώτες πρωινές ώρες ήταν πιο έντονες, κόσμος συγκεντρώθηκε έξω από το γήπεδο του Παναιτωλικού.
Καθαρά Δευτέρα σήμερα και ξεκινά επίσημα η Σαρακοστή.  Ο Δήμος Αγρινίου διοργάνωσε εκδηλώσεις σε Αγρίνιο αλλά και σε αρκετά Δημοτικά Διαμερίσματα ανά τον νομό. Στην γιορτινή εκδήλωση που στήθηκε έξω από το γήπεδο του Παναιτωλικού, βρίσκονταν και η Αντιδήμαρχος Αγρινίου κ. Μαρία Παπαγεωργίου η οποία δήλωσε στο agrinioreport.com:
11004101_10153052027435985_398123317_n«Καθαρά Δευτέρα, πρώτη μέρα της Σαρακοστής και  ο Δήμος Αγρινίου γιορτάζει με τους δημότες του τα Κούλουμα σε 10 επιλεγμένα σημεία από κάθε Δημοτικό Διαμέρισμα. Οι γιορτές είναι γενμάτες από μουσική, τραγούδι, χορό και πλούσιο σαρακοστιανό φαγητό. Καλή διασκέδαση και καλή Σαρακοστή σε όλους!».

11016624_10153052026800985_1423752487_n
11015123_10153052027295985_1663186053_n
11012338_10153052027465985_860960193_n
11012332_10153052027015985_1762740473_n
11003991_10153052027150985_358212264_n
11005924_10153052026840985_1076874905_n
11006196_10153052026890985_20245545_n (1)
11007435_10153052027365985_1644806318_n

agrinioreport.com
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...