Λίγο πριν την καταστροφή βρίσκεται η εγκατάσταση των αντλιοστασίων της ύδρευσης Μεσολογγίου καθώς η στάθμη του νερού του Ευήνου έχει ανέβει επικίνδυνα και πλησιάζει την κτηριακή εγκατάσταση.
Μέσα σε αυτό το κτίριο βρίσκονται όλα τα ηλεκτρολογικά συστήματα των αντλιοστασίων, και οι ηλεκτρολογικοί πίνακες, ενώ ταυτόχρονα στο χώρο υπάρχει και η μία από τις 4 γεωτρήσεις. Η ΔΕΥΑΜ κάνει υπεράνθρωπες προσπάθειες να δημιουργήσει ένα ανάχωμα ώστε το νερό να μην φθάσει ως εκεί, όμως είναι μια δύσκολη ενέργεια. Σε περίπτωση που πλημμυρίσει το σημείο θα τεθεί εκτός λειτουργίας όλο το σύστημα ύδρευσης του Μεσολογγίου και βέβαια η αποκατάσταση θα είναι δύσκολη.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΑ
aixmi-news.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!