Λαμπάδιασε σπίτι από σόμπα! « aitoloakarnanianet

Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

Λαμπάδιασε σπίτι από σόμπα!

Σχεδόν ολοσχερώς καταστράφηκε μία μονοκατοικία στην παλιά πόλη της Ξάνθης, μετά από φωτιά που ξέσπασε στη σκεπή, πιθανόν εξαιτίας της σόμπας που χρησιμοποίησαν οι ένοικοι για να ζεσταθούν.
Η πυρκαγιά ξεκίνησε από τη στέγη αλλά γρήγορα επεκτάθηκε και στο υπόλοιπο σπίτι, με αποτέλεσμα να καεί η οικοσυσκευή και η οικία να υποστεί σημαντικές ζημιές.



Η φωτιά τέθηκε υπό έλεγχο λίγο μετά τις 16:00, μετά την επέμβαση ανδρών της πυροσβεστικής και εθελοντών.

Πηγή: xanthipress.gr
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook