Διέρρηξαν το κυλικείο Γυμνασίου « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Διέρρηξαν το κυλικείο Γυμνασίου

Διέρρηξαν το κυλικείο Γυμνασίου στο Ηράκλειο

Οι δράστες έσπασαν με κλωτσιές την πόρτα του κυλικείου και άρπαξαν ό,τι υπήρχε μέσα

Για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες, έγινε στόχος διάρρηξης το κυλικείο του 5ου Γυμνασίου Ηρακλείου, από άγνωστους που εισέβαλαν τα ξημερώματα της Τρίτης στο εσωτερικό του σχολείου χωρίς να έχει εξακριβωθεί ακόμη από πού.



Οι δράστες έσπασαν με κλωτσιές την πόρτα του κυλικείου και άρπαξαν ό,τι υπήρχε μέσα. Οι διαχειριστές διαπίστωσαν την εισβολή όταν πήγαν το πρωί να ανοίξουν το κυλικείο, αλλά η καταμέτρηση των εμπορευμάτων δεν έχει ολοκληρωθεί, ώστε να γίνει γνωστό τι ακριβώς έκλεψαν και αν υπήρχαν χρήματα στην ταμειακή μηχανή.

Η Ασφάλεια Ηρακλείου διενεργεί προανάκριση για να εντοπίσει τους δράστες της διάρρηξης, ενώ συνεργείο της Εγκληματολογικής υπηρεσίας πήρε αποτυπώματα από το εσωτερικό του κυλικείου και τα διασταυρώνει με αυτά σεσημασμένων.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook