Πήγε... πλατεία ο Α. Σαμαράς « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Πήγε... πλατεία ο Α. Σαμαράς

Κατηγορία ΠΟΛΙΤΙΚΑ στις   1:16 μ.μ.  |  Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Πήγε... πλατεία ο Α. Σαμαράς
Περπαντώντας χέρι - χέρι εμφανίστηκαν χθες το μεσημέρι στην πλατεία Κολωνακίου ο πρόεδρος της ΝΔ Αντώνης Σαμαράς μαζί με τη σύζυγό του Γεωργία.
Το ζεύγος Σαμαρά τράβηξε τα βλέμματα των περαστικών διασχύζοντας την Κανάρη κατευθύνθηκε προς το αγαπημενό τους στέκι τη "Βιβλιοθήκη" όπου γευματισαν οι δυο τους.

Το γεύμα τους περιείχε μόνο σαλατικά δείχνοντας ότι παραμένουν πιστοί στις θρησκευτικές συνήθειςντων ημερών.






Θοδωρης Δαφέρμος
newsit
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...