Αιτωλικό. Επιμένουν στο φθηνό νερό οι κάτοικοι « aitoloakarnanianet

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Αιτωλικό. Επιμένουν στο φθηνό νερό οι κάτοικοι


Καυτή ανακοίνωση από τον Τοπικό Σύμβουλο Παν. Σαλονίτη

Την έντονη διαμαρτυρία τους εκφράζουν οι σύμβουλοι της αντιπολίτευσης της Δημοτικής Κοινότητας Αιτωλικού για την άρνηση του προέδρου να εντάξει προς συζήτηση, στο προσεχές συμβούλιο, το θέμα της ύδρευσης.

Οι σύμβουλοι Δημήτρης Φούντας και Παναγιώτης Σαλονίτης καθώς και 250 ακόμη κάτοικοι, που συγκέντρωσαν υπογραφές, κατέθεσαν αίτημα στον πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Γιώργο Γένδουλα για την ένταξη του θέματος της ύδρευσης και της μείωσης του τιμολογίου, στην ημερήσια διάταξη του συμβουλίου που πρόκειται να γίνει αύριο Παρασκευή. Όμως δεν έγινε δεκτό, καθώς ήδη το θέμα έχει συζητηθεί, υπό τύπον ενημέρωσης, με την παρουσία και του δημάρχου Νίκου Καραπάνου πριν από λίγες εβδομάδες.

Ο κ. Καραπάνος ενημέρωσε για το έργο που ήδη κατασκευάζεται, με το οποίο εκτιμά ότι θα λυθεί το πρόβλημα του νερού στο Αιτωλικό. Αρκετοί όμως από τους κατοίκους που ήταν παρόντες, ζήτησαν μείωση του τιμολογίου κατ’ εξαίρεση για το Αιτωλικό, δεδομένου ότι αναγκάζονται να προμηθεύονται εμφιαλωμένο νερό για να πιούν και να μαγειρέψουν....



Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 29/01 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook