Πλημμύρισε η πίστα των καγιάκ και τα κτήρια τους στη Γέφυρα Μπανιά.Φωτο « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Πλημμύρισε η πίστα των καγιάκ και τα κτήρια τους στη Γέφυρα Μπανιά.Φωτο

Κατηγορία Κακοκαιρία στις   1:28 μ.μ.  |  Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015


Πλημμύρισε σύμφωνα ο χώρος της  πίστας   Κανόε καγιάκ στη γέφυρα Μπανιά. Το νερό έχει μπεί στα κτήρια που βρίσκονται δίπλα ακριβώς στην πίστα ενω η στάθμη συνεχώς αυξάνεται.
Φωτο:Λευτέρης Κατσαρός

nafppaktianews
10959676_857686350955878_5589729416010864083_n10959827_857686500955863_4010642568383271923_n10505308_857686520955861_4512951555254462020_n (1)10505308_857686520955861_4512951555254462020_n10645309_857686550955858_3925425753692961611_n10955719_857686224289224_2468475119885529336_n
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...