Δράστες της κλοπής ήταν ένας 21χρονος και ένας 26χρονος
Μέσα σε λίγες ώρες εξιχνίασαν οι άνδρες της Ασφαλείας τη λεηλασία ενός οχήματος που έγινε στη Φλώρινα και συνέλαβαν τους δύο Έλληνες δράστες που είχαν «ξηλώσει» τις μπαταρίες του. Μάλιστα, ο ένας ήταν οπλισμένος με ένα ξύλινο ρόπαλο το οποίο κατασχέθηκε.
Δράστες της κλοπής ήταν ένας 21χρονος και ένας 26χρονος, οι οποίοι διέρρηξαν το Ι.Χ. φορτηγάκι ενός 35χρονου που ήταν σταθμευμένο έξω από το σπίτι του και άρπαξαν δύο συσσωρευτές αξίας 530 ευρώ. Οι μπαταρίες βρέθηκαν στο σπίτι του 26χρονου μαζί με το κλομπ, όταν συνελήφθη μαζί με τον συνεργό του και οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Φλώρινας που τους άσκησε δίωξη για κλοπή, ενώ ο πρώτος κατηγορείται και για παράνομη οπλοκατοχή.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...