Καθίζηση στο νέο αντλιοστάσιο Αιτωλικού « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Καθίζηση στο νέο αντλιοστάσιο Αιτωλικού

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   5:00 μ.μ.  |  Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Φωτό αρχείου



Καθίζηση έχει υποστεί ένα τμήμα του δρόμου Αιτωλικού – Νεοχωρίου στο ύψος του γηπέδου, όπου γίνεται το έργο των υπόγειων αντλιοστασίων όμβριων.

Και πριν από λίγο καιρό είχε συμβεί μια μεγάλη καθίζηση στο σημείο που υπογειώθηκε το αντλιοστάσιο, η οποία αποκαταστάθηκε όμως η κακοκαιρία των τελευταίων ημερών δημιούργησε ακόμα μια χθες το βράδυ.
Η αστυνομία απέκλεισε το σημείο με κορδέλες σήμανσης προκειμένου να μην κινδυνεύσει κάποιος οδηγός και αύριο θα ξεκινήσει έργο αποκατάστασης.

ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΤΑ
http://www.aixmi-news.gr/

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...