Καθίζηση έχει υποστεί ένα τμήμα του δρόμου Αιτωλικού – Νεοχωρίου στο ύψος του γηπέδου, όπου γίνεται το έργο των υπόγειων αντλιοστασίων όμβριων.
Και πριν από λίγο καιρό είχε συμβεί μια μεγάλη καθίζηση στο σημείο που υπογειώθηκε το αντλιοστάσιο, η οποία αποκαταστάθηκε όμως η κακοκαιρία των τελευταίων ημερών δημιούργησε ακόμα μια χθες το βράδυ.
Η αστυνομία απέκλεισε το σημείο με κορδέλες σήμανσης προκειμένου να μην κινδυνεύσει κάποιος οδηγός και αύριο θα ξεκινήσει έργο αποκατάστασης.
ΒΑΣΩ ΒΗΤΤΤΑ
http://www.aixmi-news.gr/
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...