Ανήλικα παιδιά άρπαζαν τσάντες στην Πάτρα! « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

Ανήλικα παιδιά άρπαζαν τσάντες στην Πάτρα!

στις   5:00 π.μ.  |  Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015



Kύκλωμα που άρπαζε τις τσάντες ανυποψίαστων γυναικών στην Πάτρα, χρησιμοποιώντας... τη μέθοδο της απασχόλησης, είχαν συστήσει τέσσερις ανήλικοι.
Πρόκειται σύμφωνα με το thebest, για τρία κορίτσια, 12, 15 και 17 ετών και ένα αγόρι, μόλις 11 ετών, που συνελήφθησαν μετά την αρπαγή τσάντας που ανήκε σε νεαρή κοπέλα από την Αλβανία.

Σύμφωνα με την αστυνομία, τα δύο μεγαλύτερα κορίτσια αναλάμβαναν να αποσπούν την προσοχή των θυμάτων τους και τα δύο μικρότερα εκμεταλλεύονταν την ευκαιρία και άρπαζαν τις τσάντες.

Η δράση τους έλαβε τέλος, όταν αστυνομικοί της ΔΙΑΣ ενημερώθηκαν για το περιστατικό της κλοπής της τσάντας της 20χρονης από την Αλβανία, που περιείχε 30 ευρώ και διάφορα προσωπικά της έγγραφα. Μετά από έρευνες εντόπισαν τα τέσσερα πιτσιρίκια και τα συνέλαβαν.

Ο εισαγγελέας Πλημμελειοδικών Πατρών άσκησε στους τέσσερις δράστες δίωξη για κλοπή κατά συναυτουργία.

tromaktiko
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...