Ο Μάριος Λαμπρόπουλος ορίστηκε διαιτητής στο πρώτο μεγάλο ντέρμπι του Κυπέλλου ανάμεσα στον Ολυμπιακό και την ΑΕΚ στο «Γ.Καραϊσκάκης».Ο διαιτητής του συνδέσμου Ηλείας έχει σφυρίξει δύο φορές φέτος την ΑΕΚ, την πρώτη στη νίκη επί του Απόλλωνα Σμύρνης για το πρωτάθλημα με σκορ 2-1 και τη δεύτερη στον αγώνα Κυπέλλου με τον Ατρόμητο στη νίκη της Ένωσης με σκορ 3-0. Αντίθετα δεν έχει διαιτητεύσει παιχνίδι του Ολυμπιακού στη φετινή σεζόν.
Postnow
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...