Η εθελοντική αυτή αιμοδοσία είχε προσέλευση εθελοντών αιμοδοτών ήδη από τις 9 το πρωί, ενώ θα διαρκέσει μέχρι και τις 1.30 το μεσημέρι. Η αιμοδοσία πραγματοποιείται από τον Πολιτιστικό Σύλλογο «Παναγία Βλαχερνών» του χωριού σε συνεργασία με το Σύλλογο Αιμοδοτών Αγρινίου και το Γενικό Νοσοκομείο Αγρινίου.
Η κ. Ευαγγελία Μολώνη – Βαϊνά, Γραμματέας του Συλλόγου «Παναγία Βλαχερνών» της Κοινότητας Ελαιοφύτου, δήλωσε μεταξύ άλλων: «Στα πλαίσια των εκδηλώσεων του Συλλόγου, οργανώσαμε κι αυτή την εκδήλωση για την εθελοντική αιμοδοσία και ελπίζουμε ο κόσμος να ανταποκριθεί και να έρθει να μας βοηθήσει όπως και όλοι οι κάτοικοι του χωριού».
agrinioreport
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!