Οι θλιβερές εικόνες κάνουν το γύρο του διαδικτύου και προκαλούν προβληματισμό...
Ένας άστεγος άνδρας κοιμόταν το μεσημέρι του Σαββάτου (07-02-2015), σε είσοδο πολυκατοικίας, στην οδό Γαζέπη, στην Χαλκίδα.
ΦΩΤΟ από eviazoom
"Δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει, ενώ οι Αρχές σφυρίζουν αδιάφορα" τόνισαν οι κάτοικοι που έρχονταν αντιμέτωποι με τις εικόνες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για γνωστό Χαλκιδέο, ο οποίος έμεινε άστεγος τα τελευταία χρόνια, λόγω της οικονομικής κρίσης.
ΦΩΤΟ από eviazoom
ΦΩΤΟ από eviazoom
ΦΩΤΟ από eviazoom
Πηγή: eviazoom
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!