Σακελλαρίδης: Γιατί δεν υπογράψαμε το ανακοινωθέν « aitoloakarnanianet

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Σακελλαρίδης: Γιατί δεν υπογράψαμε το ανακοινωθέν

Σακελλαρίδης: Γιατί δεν υπογράψαμε το ανακοινωθέν
Για το παρασκήνιο και πως οδηγήθηκε σε αδιέξοδο η χθεσινή συνεδρίαση του Eurogroup για την Ελλάδα, μίλησε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γαβριήλ Σακελλαρίδης.
Όπως είπε η λέξη «παράταση» του προγράμματος ήταν εκείνη που εμπόδιε την υπογραφή του ανακοινωθέντος.

Είπε επίσης ότι η κυβέρνηση δεν θα υπογράψει νέο μνημόνιο, αλλά ότι προσπαθεί να καταλήξει σε μια αμοιβαία επωφελή λύση με τους εταίρους. πρόσθεσε ότι υπάρχουν ακόμα περιθώρια συμφωνίας και ότι η ελληνική πλευρά δεν επιθυμεί την ρήξη.

Και ο Πάνος Σκουρλέτης είπε ότι «Είχαμε ξεκαθαρίσει ότι δεν πάμε για παράταση» του μνημονίου. Μιλώντας στον ΣΚΑΙ ξεκαθάρισε: «Δεν θα κάνουμε πίσω σε αυτό. Δεν μπορούμε και δεν θέλουμε».

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σημείωσε ότι υπάρχουν περιθώρια για συμφωνία και πως γίνεται προσπάθεια για μια αμοιβαία επωφελή λύση στο Eurogroup της Δευτέρας.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook