
Και άλλη εξαφάνιση ηλικιωμένου ηλικίας 77 ετών από την Αθήνα. Σύμφωνα με τους οικείους του, την ημέρα της εξαφάνισής του ο 77χρονος φορούσε γκρι σακάκι, γκρι παντελόνι και μαύρα παπούτσια.
Τελευταία τον είδαν στην...
καντίνα του "Γιάννη" στην Μεταμόρφωση, να τρώει 2 "βρώμικα" με λουκάνικο.
Μάλιστα υπάλληλος της καντίνας είπε πως στο σάντουιτς δεν ήθελε ρώσικη σαλάτα γιατί του προκαλεί αλλεργία, ενώ ζήτησε καυτερό πιπέρι. Φεύγοντας μάλιστα ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕ λέγοντας χαρακτηριστικά στον υπάλληλο πως: "Μαζί τα φάγαμε..."
Αν τον δείτε ρίξτε του γιαούρτι με πέτσα και πτι μπερ μπισκότα. Έχει αδυναμία...
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
