Έκλεψε βέρες από το μαγαζί όπου εργαζόταν! « aitoloakarnanianet

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Έκλεψε βέρες από το μαγαζί όπου εργαζόταν!

Πάτρα: Έκλεψε βέρες από το μαγαζί όπου εργαζόταν!

Ένα δέμα που έφτασε με 6 χρυσές βέρες που έφτασε στο κατάστημα και δεν είδαν οι υπεύθυνοι «βούτηξε» ο δράστης-αποθηκάριος

Την επιχείρηση στην οποία εργαζόταν ως αποθηκάριος στην Πάτρα «ξάφρισε» ένας 43χρονος, που οικειοποιήθηκε ένα δέμα το οποίο είχε αποσταλεί από το Ηράκλειο και περιείχε… έξι χρυσές βέρες! Όταν έφτασε το δέμα, δεν το είδαν οι υπεύθυνοι και ο δράστης το «βούτηξε»!



Όμως, η εξαφάνιση του δέματος με το ακριβό περιεχόμενο έγινε αντιληπτή και οι υπεύθυνοι της επιχείρησης ενημέρωσαν την Ασφάλεια που ξεκίνησε προανάκριση. Σύντομα, οι αστυνομικοί βρήκαν τις βέρες κάτω από τη σέλα του μοτοποδηλάτου του 43χρονου που ήταν σταθμευμένο κοντά στην επιχείρηση και του πέρασαν χειροπέδες. Ο αποθηκάριος απολύθηκε και οδηγήθηκε στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Πατρών που του άσκησε δίωξη για υπεξαίρεση, ενώ οι βέρες αποδόθηκαν στην επιχείρηση.

loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook