Στην απόφαση να συγχωνευτούν τα δύο ΚΕΠ που λειτουργούν στο Αγρίνιο αποφάσισε το δημοτικό συμβούλιο.
Σύμφωνα με την απόφαση θα καταργηθεί η λειτουργία του Κ.Ε.Π που στεγάζεται στον πεζόδρομο Μανδηλαρά (δίπλα στη ΔΟΥ Αγρινίου) και θα λειτουργεί μόνο το ΚΕΠ της οδού Καραπαππά.
Με αυτή την κίνηση ο δήμος Αγρινίου εξοικονομεί άμεσα χρήματα καθώς το ΚΕΠ της οδού Μανδηλαρά στεγάζεται σε μισθωμένο κτίριο.
Ακόμη, πρόθεση της δημοτική αρχής είναι η έναρξη λειτουργίας ΚΕΠ στην περιοχή του Αγίου Κωνσταντίνου για την εξυπηρέτηση των κατοίκων εκεί ενώ το προσωπικό του υπό κατάργηση ΚΕΠ αναμένεται να αξιοποιηθεί σε άλλες υπηρεσίες του δήμου.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!