Στην απόφαση να συγχωνευτούν τα δύο ΚΕΠ που λειτουργούν στο Αγρίνιο αποφάσισε το δημοτικό συμβούλιο.
Σύμφωνα με την απόφαση θα καταργηθεί η λειτουργία του Κ.Ε.Π που στεγάζεται στον πεζόδρομο Μανδηλαρά (δίπλα στη ΔΟΥ Αγρινίου) και θα λειτουργεί μόνο το ΚΕΠ της οδού Καραπαππά.
Με αυτή την κίνηση ο δήμος Αγρινίου εξοικονομεί άμεσα χρήματα καθώς το ΚΕΠ της οδού Μανδηλαρά στεγάζεται σε μισθωμένο κτίριο.
Ακόμη, πρόθεση της δημοτική αρχής είναι η έναρξη λειτουργίας ΚΕΠ στην περιοχή του Αγίου Κωνσταντίνου για την εξυπηρέτηση των κατοίκων εκεί ενώ το προσωπικό του υπό κατάργηση ΚΕΠ αναμένεται να αξιοποιηθεί σε άλλες υπηρεσίες του δήμου.
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...