Σε επέμβαση υπεβλήθη η Νατάσα Καραμανλή « aitoloakarnanianet

Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

Σε επέμβαση υπεβλήθη η Νατάσα Καραμανλή

Σε επέμβαση υπεβλήθη η Νατάσα Καραμανλή

Σε προγραμματισμένη επέμβαση θυρεοειδεκτομής, λόγω καλοήθους όζου, υπεβλήθη χθες η Νατάσα Παζαΐτη-Καραμανλή, στο Ιατρικό Κέντρο.

Η κ. Παζαΐτη με την υγεία της σε άριστη κατάσταση πήρε εξιτήριο σήμερα το μεσημέρι και από την ερχόμενη Τρίτη επιστρέφει κανονικά στην εργασία της. Την επέμβαση πραγματοποίησε ο καθηγητής της Στάθης Παπαλάμπρος, με τον οποίο η κ. Παζαΐτη ως χειρουργός συνεργάζεται στενά.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook