Αυλακίου έχει υποχωρήσει λίγο άλλα ξεκίνησε και πάλι η δυνατή βροχή με αποτέλεσμα ίσως να ανέβει και πάλι η στάθμη του Αχελώου.Σύμφωνα με κάτοικο τής περιοχής που ήρθε σε επικοινωνία το aitoloakarnanianet το γεφύρι του Αυλακίου έχει υποστεί ζημίες στην πλευρά τής Καρδίτσας


loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
