Αυλακίου έχει υποχωρήσει λίγο άλλα ξεκίνησε και πάλι η δυνατή βροχή με αποτέλεσμα ίσως να ανέβει και πάλι η στάθμη του Αχελώου.Σύμφωνα με κάτοικο τής περιοχής που ήρθε σε επικοινωνία το aitoloakarnanianet το γεφύρι του Αυλακίου έχει υποστεί ζημίες στην πλευρά τής Καρδίτσας


| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...
