Δε θα το πιστεύετε! Τι όρο έθεσε η Μελέτη για να λέει κάθε βράδυ τις ειδήσεις; « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Δε θα το πιστεύετε! Τι όρο έθεσε η Μελέτη για να λέει κάθε βράδυ τις ειδήσεις;

Κατηγορία Media στις   11:40 μ.μ.  |  Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015


Ναι η Ελεονώρα Μελέτη επιστρέφει στο δελτίο...
Θα παρουσιάζει από Δευτέρα έως την Παρασκευή στις 18:45 το κεντρικό δελτίο στο Έψιλον. Αν νομίζετε όμως πως θα θυμίζει εκείνο του Star κάνετε λάθος.

Η παρουσιάστρια έχει φροντίσει γι αυτό βάζοντας μάλιστα όρους.



Όπως μαθαίνουμε δεν θέλει με τίποτα να υπάρχουν lifestyle θέματα και αυτό υπάρχει και αυτός ήταν όρος για να δεχτεί. Η ίδια θέλει να συνεχίσει το φετινό της ύφος, του σοβαρού και ψαγμένου και σκοπεύει να παρουσιάσει ένα καθαρά ενημερωτικό δελτίο!

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...