Ανεστάλη η στάση εργασίας του τραμ « aitoloakarnanianet

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Ανεστάλη η στάση εργασίας του τραμ

Ανεστάλη η στάση εργασίας του τραμ

Ήταν προγραμματισμένη για την Πέμπτη 10:00 - 13:00

Ανεστάλη τελικά η στάση εργασίας που είχε προγραμματιστεί για το διάστημα 10:00 – 13:00 την Πέμπτη.



Νωρίτερα, είχε γίνει γνωστό ότι οι εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν στάση εργασίας προκειμένου να διευκολυνθεί η συμμετοχή τους στη γενική τους συνέλευση. 
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook