Σε λίμνη λάσπης μετατράπηκε το χωριό Γυμνό του Δήμου Ερέτριας μετά από σφοδρή βροχόπτωση που ξέσπασε την Παρασκευή, στην περιοχή.
Τα κανάλια στο χωριό "φούσκωσαν" και η λάσπη από τους περιμετρικούς λόφους στην περιοχή, μετατράπηκε σε χείμαρρο,
που "έπνιξε" στο πέρασμά του όλους τους δρόμους του χωριού...
που "έπνιξε" στο πέρασμά του όλους τους δρόμους του χωριού...
EviaZoom
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...