Για μια ακόμη φορά τα καταστήματα πλημμύρισαν εξαιτίας της βλάβης της διώρυγας
Η κακοκαιρία χτύπησε και τη Σταμνά κυρίως την παραλία, όπου τα αγριεμένα κύματα της θάλασσας ξέβρασαν κάθε λογής σκουπίδια και άλλα αντικείμενα, καταστρέφοντας ταυτόχρονα τις ξύλινες εξέδρες.
Όμως αυτό είναι το λιγότερο κακό, μπροστά στο τεράστιο πρόβλημα που προέρχεται από τη διαρροή της διώρυγας άρδευσης που περνάει από την βόρεια πλευρά της κατοικημένης περιοχής. Παρόλο που η αρδευτική περίοδος έχει τελειώσει εδώ και μερικούς μήνες, η διώρυγα εξακολουθεί να έχει νερό, το οποίο επιβαρύνει τα καταστήματα και τα σπίτια. Οι επιχειρηματίες δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν ούτε καν το πλυντήριο πιάτων ή την τουαλέτα, αφού το νερό της αποχέτευσης επιστρέφει πίσω. Έτσι τις τελευταίες ημέρες...
Διαβάστε αναλυτικά το ρεπορτάζ στο φύλλο της ΑΙΧΜΗΣ που κυκλοφορεί από την Πέμπτη 05/02 σε όλα τα περίπτερα του νομού ή εναλλακτικά μπορείτε να γραφτείτε συνδρομητές στην έντυπη ή ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας. Πληροφορίες στο info@aixmi-news.gr ή στο τηλ. 26310 22793
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...