Πολλά είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα πανεπιστημιακά τμήματα του Αγρινίου και ένα από αυτά αφορά τη σίτιση των φοιτητών για το οποίο καταγγέλεται πως η διοίκηση του Πανεπιστημίου Πατρών έδεξε ολογωρία.
Προσωρινή λύση έως το τέλος Φεβρουαρίου δόθηκε ωστόσο οι σύλλογοι των φοιτητών δεν είναι ικανοποιημένοι και αν δεν βρεθεί μόνιμη λύση δηλώνουν αποφασισμένοι να προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις.
Δείτε το σχετικό θέμα της τηλεόρασης του Αχελώου:
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!