Την κατέβασαν από το αυτοκίνητο και της το έκλεψαν « aitoloakarnanianet

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Την κατέβασαν από το αυτοκίνητο και της το έκλεψαν

Το θύμα ήταν σταματημένο σε φανάρι στο κέντρο της πόλης- Δύο άγνωστοι έβγαλαν την γυναίκα με τη βία και έφυγαν με το αυτοκίνητό της
Δύο άγνωστοι άνοιξαν την πόρτα ΙΧ αυτοκινήτου, που ήταν σταματημένο σε φανάρια, σε κεντρική διασταύρωση της Λάρισας, έβγαλαν έξω την οδηγό με την βία, επιβιβάστηκαν στο αυτοκίνητο και έφυγαν.



Η νεαρή γυναίκα μετά το πρώτο σοκ ειδοποίησε την αστυνομία, η οποία κινητοποιήθηκε άμεσα και τελικά εντόπισε το αυτοκίνητο εγκαταλελειμμένο, σε περιοχή έξω από τον Τύρναβο.

Οι έρευνες για τον εντοπισμό των δυο δραστών συνεχίζονται.
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!

Κοινοποίηση στο Facebook