Όχημα ντελαπάρισε στο Μεσολόγγι « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Όχημα ντελαπάρισε στο Μεσολόγγι

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   9:30 π.μ.  |  Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Χθές το βράδυ ι.χ. αυτοκίνητο ντελαπάρισε στο Μεσολόγγι στην οδό Κωστή Παλαμά .Όπως όλα δείχνουν η οδηγός του αυτοκινήτου έχασε τον έλεγχο του οχήματος και πάτησε στην διαχωριστική νησίδα και ντελαπάρισε.Η ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου που ήταν στο σημείο δεν έχει πάθει τίποτα ευτυχώς και όπως είπε στους αστυνομικούς της τροχαίας Μεσολογγίου ένιωσε ζαλάδα και δεν κατάλαβε πως έγινε......

Αυτήν την ώρα το ρεύμα είναι κλειστό μέχρι να έρθει γερανός να απομακρύνει το όχημα.

Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...