aitoloakarnanianet
Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015
Αγρίνιο. Ο πεζόδρομος το τσικνίζει…
Ο πεζόδρομος που καθιέρωσε το μεσημεριανό τσίκνισμα και έδωσε ζωντάνια στην πόλη το τσικνίζει για άλλη μια φορά με το γνωστό κέφι!
Τρυποκάρυδος και Μικρό Καφέ το γλεντάνε παρέα που αλλού ...στην Ηλία Ηλιού!!!...γιατί και φέτος θα γίνει... της καγκελαρίου το κάγκελο!!!!
loading...
Αν σου άρεσε το άρθρο μοιράσου το με τους φίλους σου!
Κοινοποίηση στο Facebook
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Από το
Blogger
.
© 2013
aitoloakarnanianet
bloggertheme9