Αγρίνιο. Ο πεζόδρομος το τσικνίζει… « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Αγρίνιο. Ο πεζόδρομος το τσικνίζει…

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   7:17 μ.μ.  |  Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

 Ο πεζόδρομος που καθιέρωσε το μεσημεριανό τσίκνισμα και έδωσε ζωντάνια στην πόλη το τσικνίζει για άλλη μια φορά με το γνωστό κέφι!
Τρυποκάρυδος και Μικρό Καφέ το γλεντάνε παρέα που αλλού ...στην Ηλία Ηλιού!!!...γιατί και φέτος θα γίνει... της καγκελαρίου το κάγκελο!!!!
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...