ΒΟΝΙΤΣΑ : Στο πλευρό της ελληνικής κυβέρνησης και οι Βονιτσάνοι « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

ΒΟΝΙΤΣΑ : Στο πλευρό της ελληνικής κυβέρνησης και οι Βονιτσάνοι

Κατηγορία ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ στις   9:39 μ.μ.  |  Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

BONITSA SYLLALHTHRIO
Παρά το έντονο πραγματικά κρύο και τις σχεδόν «πολικές» θερμοκρασίες, αρκετοί ήταν οι Βονιτσάνοι που παρευρέθηκαν στην πλατεία, μπροστά από το Δημαρχείο στο πλαίσιο μίας αυθόρμητης διαμαρτυρίας, συγκέντρωσης αλληλεγγύης, κάτι που συμβαίνει αυτή τη στιγμή και σε άλλες πόλεις της χώρας όπως η Αθήνα.
Η συγκέντρωση οργανώθηκε μέσω των κοινωνικών δικτύων, με κεντρικό σύνθημα: «Ανάσα Αξιοπρέπειας! Δεν εκβιαζόμαστε! Δεν υποκύπτουμε! Δεν φοβόμαστε! Δεν κάνουμε πίσω! Νικάμε», ήταν χωρίς πανό και συνθήματα και με άφθονα πηγαδάκια συζητήσεων.

Το ραντεβού είχε δοθεί για τις 6 το απόγευμα, για να σταλεί ένα δυνατό μήνυμα τερματισμού της λιτότητας ενώ την ίδια ώρα στο έκτακτο Eurogroup για το ζήτημα της Ελλάδας ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Βαρουφάκης παρουσιάζει τις θέσεις της νέας ελληνικής κυβέρνησης, «όπως αυτές ανταποκρίνονται στη νωπή εντολή που έλαβε από τον ελληνικό λαό με σκοπό την αμοιβαία επωφελή συμφωνία σε σύντομο χρονικό διάστημα».

http://xiromeronews.blogspot.gr/
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...