Έχει αποκατασταθεί από το πρωί η υδροδότηση στο Μεσολόγγι ωστόσο το πρόβλημα στις γεωτρήσεις του Ευήνου εξακολουθεί να υπάρχει καθώς απελευθερώνεται μεγάλος όγκος νερού από το φράγμα του Αγίου Δημητρίου ο οποίος εκτονώνεται στην περιοχή του Μεσολογγίου.
Ο δήμος με μηχανήματα από χθες το βράδυ προσπαθεί να οχυρώσει τις γεωτρήσεις χωρίς μέχρι στιγμής να έχει καταφέρει πολλά πράγματα, καθώς το νερό του ποταμού περνάει στις γεωτρήσεις. Αν συνεχιστεί το φαινόμενο με την ίδια ένταση υπάρχει φόβος να τεθούν εκτός λειτουργίας και οι υπόλοιπες.
Τα μέτωπα που άνοιξε η κακοκαιρία είναι πολλά αν και ακόμα δεν έχουν προκαλέσει ιδιαίτερες ζημιές. Οι αγρότες του Νεοχωρίου και της Κατοχής εκφράζουν φόβους ότι τις επόμενες ώρες, αν η βροχόπτωση συνεχιστεί με τους ίδιους ρυθμούς, οι πλημμύρες στον κάμπο θα είναι γεγονός. Δεδομένου ότι τα αντλιοστάσια αποστράγγισης δεν λειτουργούν ομαλά, η στάθμη του νερού στους κεντρικούς αύλακες έχει φθάσει σε οριακό σημείο. Ταυτόχρονα, αν η ΔΕΗ απελευθερώσει μεγάλες ποσότητες νερού από τα υδροηλεκτρικά φράγματα και μάλιστα χωρίς να εκδώσει σχετική ανακοίνωση, ώστε οι κτηνοτρόφοι να λάβουν τα μέτρα τους, θα καταστραφούν και ποιμνιοστάσια, όπως είχε συμβεί και παλαιότερα.
aixminews
| Σας άρεσε; Πατήστε... |
|---|
loading...