"Έχασε"... τρεις κρατούμενους και τον έθεσαν σε διαθεσιμότητα « aitoloakarnanianet

ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

"Έχασε"... τρεις κρατούμενους και τον έθεσαν σε διαθεσιμότητα

Κατηγορία ΕΛΛΑΔΑ στις   11:40 π.μ.  |  Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Άφαντοι παραμένουν οι τρεις κρατούμενοι που απέδρασαν το βράδυ της Πεμπτης από τα κρατητήρια του Αστυνομικού Τμήματος Κορίνθου.
Με απόφαση του αρχηγείου της ΕΛΑΣ, ο αστυνομικός που εκτελούσε χρέη σκοπού την ώρα της απόδρασης τέθηκε σε διαθεσιμότητα για το αδίκημα της ελευθέρωσης κρατουμένων από αμέλεια και διατάχθηκε Ένορκη Διοικητική Εξέταση.
Οι τρεις δραπέτες είναι ένας 22χρονος Έλληνας, ένας 35χρονος αθίγγανος και ένας 26χρονος Αλβανός. Οι δύο πρώτοι κρατούνταν προκειμένου να οδηγηθούν ενώπιον του δικαστηρίου και ο τρίτος για να μεταχθεί στις φυλακές.
Thebest
Σας άρεσε; Πατήστε...
loading...